
Fyll ut skjema nedenfor, og en av våre meglere vil ta kontakt for å avtale tid.
Hvordan fungerer det?
En verdivurdering er verken komplisert, tidkrevende eller forpliktende.
Faktisk består den bare av disse fire stegene:
STEG 1
Du bestiller verdivurdering
Den eneste delen av prosessen som hviler på deg. Fyll ut skjema eller avtal et møte med en av meglerne våre. Vi tar kontakt for å finne et tidspunkt som passer for deg.

STEG 2
Vi kommer på befaring
Sammen går vi gjennom boligen din. Besiktigelsen er en viktig del av grunnlaget for en korrekt verdivurdering. Vi vurderer blant annet boligens tilstand, standard, areal og eventuelle utgifter.

STEG 3
Vi foretar en fagkyndig vurdering
Denne foretar vi på kontoret. Inntrykkene og faktaene vi hentet inn på befaringen konkretiseres, blant annet ved hjelp av statistiske data og boligmarkedets temperatur for øvrig.

STEP 4
Du får e-taksten digitalt
Fiks, ferdig! Når vi verdivurderingen er ferdigstilt, samler vi den i et dokument vi kaller e-takst. Denne får både du og banken din tilgang til digitalt.

Avtal et møte med oss
Har du allerede en dato i tankene? Se hvilke tider vi har ledig i kalenderen til høyre.
Velg en dato og et tidspunkt som passer deg